جلسه هماهنگی درون بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت با حضور دکتر ناصری فر، معاون بهداشتی و مدیران گروه های ستادی معاونت بهداشتی در محل سالن کنفرانس مرکز بهداشت استان برگزار گردید.
پس از بیان خیر مقدم و اهداف برنامه توسط معاون بهداشتی، درخصوص بسته اجرائی این برنامه مطالبی توسط رئیس گروه سلام...
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 11:08