رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرارسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را به زحمتکشان این عرصه در سطح استان تبریک گفت.به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی ایلام، متن پیام تبریک دکتر محمد کریمیان بدین شرح است:بسم اللّه الرّحمن الرّحیم هشتم اردیبهشت ماه امسال 1400 مصادف با 28 آوریل ...
ﺳﻪشنبه، 07 اردیبهشت 1400 - 19:24