رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان و حافظان همیشه بیدار نظم و امنیت تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، متن پیام تبریک دکتر جاسم محمدی بدین شرح است:بسمه تعالی نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانیها و از خود گذشتگیها...
چهارشنبه، 13 مهر 1401 - 19:38