به مناسبت گرامیداشت تغذیه با شیر مادر از زحمات کادر مامایی بیمارستان توسط ریاست بیمارستان ودیگر مسولین بیمارستان ، با اهداء شاخه گل وشیرینی ولوح تقدیر قدردانی گردید.ریاست بیمارستان در سخنانی با اشاره به سلامت مادر ونوزاد وتغذیه با شیر مادر ، از زحمات این عزیزان در ایام مبارزه با ویروس کرونا نیز تشکر...
شنبه، 15 مرداد 1401 - 08:19