سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرارسیدن دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران را به ملت ایران بویژه مردم شریف استان ایلام تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، پیام تبریک دکتر جاسم محمدی به شرح زیر است:بسمهتعالیمهران سرزمین لالههای خونین، سرزمین مقاومت، اوج عزت خواهی و اقتد...
پنجشنبه، 09 تیر 1401 - 22:16