X

اخبار

تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 26 آذر 1392
فلسفه روابط عمومی ها ایجاد و حفظ تفاهم بین سازمان متبوع و جامعه است

  فلسفه روابط عمومی ها ایجاد و حفظ تفاهم بین سازمان متبوع و جامعه است

امتیاز: Article Rating

مهندس محمدرضا سپهر در جلسه روابط عمومی های حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام که در شهرستان مهران برگزار شد، ابراز داشت: ارزیابی افکار عمومی توسط روابط عمومی ها برای مدیریت هر سازمان و ارگانی ضروری بوده و شناخت افکار عمومی و راه های تعامل بیشتر و ارزنده تر با مردم و اجتماع نیز برای مسوولان و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی حائز اهمیت زیادی است.
وی به اهمیت و ارزش روابط عمومی در دنیای امروز اشاره کرد و تاکید داشت: روابط عمومی بعنوان چشم یک سازمان محسوب می گردد و علاوه بر رسالت اصلی روابط عمومی هدف اصلی یک سازمان اداری را دنبال  می کند و ضروری است دارای دانش، قدرت بیان ، تخصص، سرعت عمل در برقراری ارتباط سالم با جامعه باشد و فقدان تخصص، بی توجهی مسوولین، عدم دانش کافی و توان مالی از عوامل اصلی ضعیف نمودن  و کمرنگ شدن اهمیت روابط عمومی ها محسوب می گردد.
این کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به نقش دوسویه روابط عمومی ها در ارتباط بین جامعه و سازمان متبوع اشاره کرد و ابراز نمود: هر نهادی که با افکار عمومی سروکار دارد نیازمند تصویر روشنی از خود نزد افکار عمومی است و این تصویر سازی توسط روابط عمومی صورت می گیرد و روابط عمومی هم باید پاسخگویی نیازهای درون سازمان و هم جامعه هدف باشد لذا انعکاس به موقع مشکلات موانع پیش روی یک سازمان و نیازهای مردم را می توان روابط عمومی پاسخگو دانست.

 

تصاویر
  • فلسفه روابط عمومی ها ایجاد و حفظ تفاهم بین سازمان متبوع و جامعه است
ثبت امتیاز