X

اخبار

تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 اسفند 1392
تعامل و همدلی رمز موفقیت در خدمتگزاری است

  تعامل و همدلی رمز موفقیت در خدمتگزاری است

امتیاز: Article Rating

به گزارش خبرنگار وب دا، علی علیشاهی در مراسم تودیع خود ضمن تقدیر از عنایات مسئولان دانشگاه و تلاش همه کارکنان بیمارستان در طول مدت تصدی وی به عنوان رئیس بیمارستان ابراز داشت: هر آنچه كه در طول مدت دو سال گذشته به عنوان خادم مردم در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) انجام داده ام بر اساس تكليف بوده و و امیدوارم که در طول این مدت توانسته باشم بر اساس عدالت و محافظت از بیت المال خدمت نموده باشم.
وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مهم و اساسی در بیمارستان در طول مدت خدمت بنده تکریم بیماران و همکاران بوده و همواره در تلاش بوده ایم که رضایت مراجعان و بیماران را کسب نماییم و امید است که در این راستا موفق عمل کرده باشیم.
مدیر اسبق بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آبدانان با بیان این که تفکر توسعه بیمارستان را با کمک و همدلی همکاران پیش روی خود قرار دادیم، تاکید نمود: در جهت تحقق این هدف صرفه جویی در هزینه ها با توجه به اعتبارات ناکافی در بیمارستان نهادینه شد که این تلاشها باعث گردید ارتقاء سطح خدمات به مردم در بیمارستان به گونه ای قابل توجه افزایش یابد.
علیشاهی بیان داشت: اجرای حاکمیت بالینی و اعتبار بخشی در این بیمارستان با همدلی، دلسوزی و خدمت بی منت شبانه روزی همکاران در حد موثر و چشمگیری ارتقاء یافته است که توانستیم در بین بیمارستانهای سطح استان مقام سوم در این زمینه را به خود اختصاص بدهیم.

تصاویر
  • تعامل و همدلی رمز موفقیت در خدمتگزاری است
ثبت امتیاز