استاندار ایلام گفت: حضور تیم جراحی موسسه خیریه مرهم در استان و ارائه خدمات رایگان غنیمت و نعمت بزرگی است.
به گزارش خبرنگار وب دا، سلیمانی دشتکی در این رابطه اظهار داشت: با حضور مسئولان موسسه خیریه مرهم دیداری داشتیم و به دلیل اعمال خیر آنان در کشور از ایشان تقاضا کردیم که به استان قهرمان و مدافع...
پنجشنبه، 01 آذر 1397 - 01:21