به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، طی مراسمی از پرستاران بخش های مختلف بیمارستان ولیعصر(عج) دره شهر تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار وب دا، اردشیر احمدی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان دره شهر ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار گفت: این مراسم فرص...
ﺳﻪشنبه، 03 بهمن 1396 - 22:55