سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام طی پیامی فرارسیدن روز بهورز را به تمامی بهورزان زحمتکش و دلسوز استان ایلام تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار وب دا، متن پیام تبریک دکتر محمد کریمیان بدین شرح است:
بسمه تعالی
(هوالشافی و من احیاها فکانما احیا الناس جمعیا)
چه زیباست نگارش قلم در ستایش صادقانه آ...
دوشنبه، 11 شهریور 1398 - 22:54