جلسه نسخه نویسی الکترونیک با حضور سرپرست شبکه بهداشت وسرپرست بیمه سلامت شهرستان ،کارشناسان گسترش ،تمامی کارشناس ستادی درگیر در برنامه، پزشکان مراکز، مسئولین مراکز و نیروهای پذیرش مراکز در سالن کنفرانس شبکه دهلران برگزار گردید.در ابتدای جلسه دکترشریفی سرپرست شبکه ضمن خوشامد گویی به حاضرین در جلسه محا...
شنبه، 08 خرداد 1400 - 08:35