این رزمایش که با هدف ایجاد انسجام و وحدت رویه در مقابله با این بیماری خطرناک و پوشش مناطق مختلف سطح شهر برگزار شد.شهرستان دهلران در وضعیت قرمز قرار دارد و نیازمند همراهی همه مردم در راستای پیشگیری و جلوگیری ازشیوع هر چه بیشتر این ویروس می باشد.این رزمایش با حضور فرماندار ، معاون سیاسی فرماندار، جانش...
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 13:57