جلسه قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا ویروس در بخش دشت عباس با حضور معاون سیاسی فرماندار، بخشدار دشت عباس، معاون بهداشتی شبکه، دهیاران، سپاه منطقه و کارشناسان ستادی شبکه در محل بخشداری دشت عباس ( درفضای باز و حفظ فاصله فیزیکی ) برگزار شد. دراین جلسه ضمن تشریح وضعیت دشت عباس در خصوص بیماری کرونا ، بنا به...
ﺳﻪشنبه، 10 فروردین 1400 - 08:28