رسیدگی به شکایات به صورت عادلانه و اخلاق مدارانه انجام شود
امتیاز:
به گزارش خبرنگار وب دا، دکتر علی دل پیشه در جلسه هماهنگی رابطین بازرسی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه اهمیت بسیاری دارد این دفتر چشم وگوش و ابزارنظارتی و بازوی دست مدیریت دانشگاه است که مسائل و امور را در جهت ارتقاء سطح کیفی وکمی خدمات پیش می برد.
دکتر دل پیشه با تاکید بر این مطلب که مجموعه اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه رضایت کارکنان و رسیدگی عادلانه به شکایات را در سرلوحه کاری خود قرار دهند، تصریح نمود: این اداره هم با کارکنان و مدیران مجموعه و هم با مردم، وزارتخانه ونهاد های نظارتی ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد که نشانگر اهمیت این واحد در دانشگاه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جناب آقای شوهانی رئیس سابق این اداره یکی از مدیران تلاشگر و شایسته و از خدمات ایشان در دوران مدیریت شان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: تغییرات همواره در سیستم و مجموعه امری متداول و طبیعی است و مدیری جای خود را به مدیری دیگر در مجموعه می دهد تا توان و انرژی مضاعفی در سیستم برای خدمت پدید آید.
وی با بیان اینکه دکتر دشتی به عنوان مدیر جدید اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تجارب شایسته مدیریتی در دانشگاه دارد، ابراز کرد: سابقه طولانی در مدیریت و عهده دارسالهای طولانی به عنوان معاون در دانشگاه و هیات امنای دانشگاه مدیریت های مختلف ازجمله روابط بین المللی ازتجارب مدیریتی ایشان است.
دکتر دل پیشه در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات رابطین بازرسی دانشگاه در سطح معاونت ها، شبکه ها و بیمارستان های تابعه دانشگاه یادآور شد: بخشها و واحدهایی که هم راستای با اداره گزینش ازجمله هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان، اداره گزینش و اداره حراست و همه همکاران نهایت همکاری وتعامل را با اداره گزینش دانشگاه داشته باشند.