X

اخبار

تاریخ انتشار: یکشنبه 09 آبان 1395
افزایش میزان رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات سرویس های ایاب و ذهاب دانشگاه

  افزایش میزان رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات سرویس های ایاب و ذهاب دانشگاه

امتیاز: Article Rating

به گزارش خبرنگار وب دا، بساط یعقوبی در این رابطه اظهار کرد: بنا به در خواستهای مکرر ستاد دانشگاه و مراکز بهداشتی درمانی به این مراکز نیز خدماتدهی صورت می گیرد.

 

 وی ابراز کرد: هم اکنون در دانشگاه با تعداد 14 راننده اتوبوس و 4 مینی وبوس انعقاد قرارداد صورت گرفته است و این افراد همچون سالهای گذشته در حال خدمات رسانی به دانشجویان و کارکنان پردیس مرکزی دانشگاه هستند.

 

مدیر امور عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ادامه داد: این سرویس ها  به صورت شبانه روزی علاوه بر ایاب و ذهاب دانشجویان و کارکنان به پردیس مرکزی دانشگاه، آنان را به مراکز کاروزی، اردوهای داخل و خارج استانی و مراکز بهداشتی درمانی و  بازدیدهای علمی انتقال می دهند.

 

 وی تاکید کرد ارائه خدمات مطلوب سرویس ها با کیفیت بیشتر تا پایان سال تداوم می یابد و هم اکنون دانشگاه از نظر ارائه این خدمات در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

 

تصاویر
  • افزایش میزان رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات سرویس های ایاب و ذهاب دانشگاه
ثبت امتیاز