X

اخبار

تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1396
کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد

  کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد

امتیاز: Article Rating

با هدف آشنایی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام به ضرورت، اهمیت و ابعاد تکریم ارباب رجوع در نظام اداری، اولین کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع" در این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار وب دا، سرپرست اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این کارگاه یک روزه با هدف آشنایی کارکنان پردیس دانشگاه با اهمیت، ضرورت و ابعاد بحث مهم تکریم ارباب رجوع در نظام اداری برگزارشد.


کیومرث مهدیان اضافه کرد: مدرسی کارگاه را که با حضور بیش از ۷۰ نفر از  کارکنان واحدهای مختف پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد، "دکتر جمیل صادقی فر" معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بر عهده داشت.


وی افزود: در این کارگاه کارکنان واحدهای مختلف پردیس دانشگاه با مفاهیمی شامل اهمیت و ضرورت تکریم ارباب رجوع  و مردم از دیدگاه ائمه، احادیث و روایات قرآنی، منشور اخلاقی کارکنان در نظام اداری، مولفه‌های تکریم ارباب رجوع و مشتری و نحوه برخورد با ارباب رجوع در سیستم اداری آشنا شدند.


کیومرث مهدیان؛ سرپرست اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، این کارگاه آموزشی برای پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و سایر معاونت‌های تابعه دانشگاه برگزار خواهد شد.

تصاویر
  • کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد
  • کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد
  • کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد
  • کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد
  • کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد
  • کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات" در دانشگاه برگزار شد
ثبت امتیاز