برگزاری کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات در بیمارستان مصطفی خمینی ایلام
امتیاز:
به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه و با تدریس معاون فرهنگی دانشجویی کارگاه یک روزه تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام برگزارشد.
به گزارش خبرنگار وب دا، سرپرست اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: تکریم ارباب رجوع در مراکز بیمارستانی و ارائه مطلوب خدمات بهداشتی ودرمانی و مراقبتی به آنان رسالت مهم دانشگاه علوم پزشکی ایلام است که تلاش های بسیار زیادی برای تحقق این رسالت در دانشگاه انجام شده است.
کیومرث مهدیان اضافه کرد: برگزاری کارگاه یک روزه تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات در راستای آشنایی کادر بیمارستانی، اداری و درمانی بیمارستان مصطفی خمینی (ره) شهر ایلام با ضرورت تکریم ارباب رجوع برگزار شد که در آن بیش از ۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان شرکت کردند.
وی ادامه داد: در این کارگاه با تدریس دکتر جمیل صادقی فر معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کارکنان واحدهای مختلف بیمارستان با مفاهیمی شامل اهمیت و ضرورت تکریم ارباب رجوع و مردم از دیدگاه ائمه، احادیث و روایات قرآنی، منشور اخلاقی کارکنان در نظام اداری، مولفههای تکریم ارباب رجوع و نحوه مدیریت شکایات بیماران و مفاهیمی در مورد طریقه سنجش رضایتمندی بیماران آشنا شدند.
سرپرست اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه یادآور شد: شرکت کنندگان در کارگاه از ۴ امتیاز باز آموزی برخوردارشدند.