میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی ایلام افتتاح شد
امتیاز:
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، میز خدمت این دانشگاه افتتاح شد.
به گزارش پیمان کمالوندی خبرنگار وب دا، در ابتدای این آیین افتتاحیه دکتر ایرج پاکزاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیر مقدم به دکتر دوست محمدی و هیئت همراه اظهار کرد: میز خدمت یکی از ابتکارات و اقدامات شایسته دولت در عرصه خدمت واقعی و صادقانه به مردم است.
وی افزود: میز خدمت نماینده و بخش کوچک شده یک دستگاه، سازمان و ارگان است که در قالب آن خدمات به صورت هدفمند و شایسته به ارباب رجوع ارائه می گردد.
معاون توسعه دانشگاه با بیان اینکه در کشور ما هنوز بوروکراسی اداری حالت سنتی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از امورات اداری در سطح کشور به صورت دستی و سنتی در حال ارائه است که باید این خدمات را به سمت الکترونیکی شدن سوق داد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیچیدگی، وسعت، نیروی انسانی فراوان، گستردگی خدمات و پرحجم بودن آنان در سطح استان، ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی بسیار سخت و متفاوت از سایر دستگاهها و ارگانها است. لذا باید با دیدگاهی متفاوت و متناسب با این موضوعات مورد ارزیابی سازمانی قرار گیریم.
در ادامه نیز دکتر امین دوستمحمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ضمن تقدیر از خدمات دهی مناسب دانشگاه علوم پزشکی به مردم اظهار کرد: هیچ میز خدمتی به اندازه میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گسترده نخواهد بود.
وی ادامه داد: ارائه خدمات در حوزههای مختلف در سراسر استان قطعاً اهتمام و تلاش ویژه ای میطلبد که خوشبختانه مسئولان و مجموعه دانشگاه این امر را به خوبی به مرحله انجام رسانده اند.
وی ابراز کرد: هر مجموعه ای که خدمت و رسالت آن تعریفی شفاف و جامعه هدف آن مشخص باشد، بروز خطا در آن به حداقل خواهد رسید.
دکتر دوست محمدی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام اولین دستگاه اجرایی استان است که اتوماسیون اداری را راه اندازی کرده و بوروکراسی اداری را در مدت سالهای متمادی به حداقل ممکن رسانده است.
وی با اشاره به اینکه میز خدمت نشان و نماد یک دستگاه پاسخگو و شایسته است، یادآورشد: یکی از مزایای میز خدمت ایجاد تضمین در پاسخ گویی برای ارباب رجوع است بنابراین دستگاههای اجرایی سعی کنند که کارآمدترین و خبره ترین پرسنل خود را در میز خدمت مستقر نمایند.
در ادامه این جلسه نیز آلی آبادی مدیر توسعه، رضایی مدیر گزینش، دکتر دشتی رییس اداره بازرسی، بیگمحمدی مدیر پشتیبانی، فولادوند مدیر مالی، کاروان رئیس کارگزینی، دکتر مومنی مدیر توسعه و تحول اداری، سپهر مدیر روابط عمومی،حیاتغیبی رئیس اداره ساختمان، درخشنده سرپرست اداره خدمات و جوکار سرپرست آی تی دانشگاه به بیان دیدگاه ها، نظرات خود در رابطه با چگونگی نحوه ارائه خدمات از طریق میز خدمت به ارباب رجوع پرداختند.