الکترونیک شدن میز خدمت از اولویتهای معاونت توسعه دانشگاه است
امتیاز:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گفت: الکترونیک شدن خدمات میز خدمت و کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و مراجعان از اولویتهای معاونت توسعه دانشگاه است.
به گزارش خبرنگار وب دا، دکتر خورشیدی در جلسه هماهنگی ارتقاء خدمات میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور مدیران توسعه، مالی، بودجه، پشتیبانی، تحول اداری، تشکیلات، ساختمان، آمار و فناوری اطلاعات و همچنین مدیر اداره نیروی انسانی و رییس میز خدمت دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های شایسته دست اندرکاران میز خدمت اظهارداشت: میز خدمت یکی از مولفههای خدمت صادقانه به مردم و پشتیبان هر سیستم است.
وی ادامه داد: توسعه فضای فیزیکی میز خدمت در جهت ارتقاء سطح خدمات و افزایش ظرفیت و توان آن در راه خدمت به مردم؛ از اولویت هایی است که دنبال خواهیم کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات میز خدمت کمکی به رفاه و آسایش مردم است، خاطرنشان کرد: این مقوله در دانشگاه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و تلاشمان بر این اساس است که به سمت الکترونیک شدن پیش برویم چراکه در این نوع خدمت، شهروندان بدون مراجعه به دانشگاه می تواند پیگیر امور مورد نظر خود باشند.
دکتر خورشیدی با بیان اینکه همکاری و تعامل تمام حوزههای دانشگاه در جهت ارتقاء سطح خدمات دهی به مردم در میز خدمت لازم است، بیان داشت: همه در کنار هم تلاش کنیم که رضایتمندی از میز خدمت به بالاترین حد خود برسد زیرا وظیفه و رسالت ما خدمت بیمنت و صادقانه به جامعه است.
در ادامه نیز سایر اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطروحه پرداختند.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه عباس طاهریان مسئول میز خدمت دانشگاه در سخنانی به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیتهای این حوزه در راستای خدمت به مردم و مراجعان پرداخت.