X

اخبار

تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 26 آذر 1392
فرماندار شهرستان مهران: روابط عمومی ها در انجام وظایف سازمانی مردم مدار و خوش خلق باشند

  فرماندار شهرستان مهران: روابط عمومی ها در انجام وظایف سازمانی مردم مدار و خوش خلق باشند

امتیاز: Article Rating

به گزارش خبرنگار وب دا، حجت الله نصیری پور در جلسه روابط عمومی های حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام که به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهران برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به مدعوئین اظهار داشت: اهمیت و ارزش روابط عمومی در یک سیستم به اندازه ای است که از آن به عنوان بازوی مجموعه یاد می کنند و هر حرکت، اقدام و عملی که در یک مجموعه انجام گیرد، اگر یک روابط عمومی قوی وجود نداشته باشد، این اقدامات و همه اعضاء را ضعیف و کم رنگ نشان می دهد.
وی در ادامه سخنان خود تاکید نمود: یک روابط عمومی باید نقش خود را به گونه ای در مجموعه نشان دهد که همه اعضاء نیازمند وی باشند و در راستای انجام وظایف سازمانی و رسالت خود، از توان و پتانسیل روابط عمومی بهره بگیرند.
فرماندار مهران به مردم داری و خوش خلقی روابط عمومی در ارتباط با جامعه اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها باید آنقدر قوی و مثمرثمر عمل کنند که مردم آنان را بخشی از خود قلمداد کنند و در هر حال حضور و ارتباط با مردم و ارباب رجوع را فدای وظایف سازمانی خود نکنند و در یک کلام می شود گفت که یک روابط عمومی باید بداند که میزان رضایتمندی مردم از وی چقدر است.
نصیری پور به نقش پررنگ روابط عمومی در همه زوایای ارگان ها، نهاد و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اگر مجموعه ای می خواهد موفق عمل کند قطعاً باید روابط عمومی آن فعال و پویا باشد چرا که یک روابط عمومی آیینه هر نهاد، ارگان و اداره ای است. همچنین خلاقیت روابط عمومی می تواند باعث موفقیت مجموعه متبوعه خود شود زیرا از طریق نوآوری و خلاقیت در پیشبرد اهداف می توان میزان رضایتمندی را ارتقاء داد و امورات مربوطه را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند.

 

تصاویر
  • فرماندار شهرستان مهران: روابط عمومی ها در انجام وظایف سازمانی مردم مدار و خوش خلق باشند
ثبت امتیاز