X

اخبار

تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 30 اردیبهشت 1399
از شاخصه های مهم سنجش تحول در نظام اداری، رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع و کاهش شکایات آنهاست

  از شاخصه های مهم سنجش تحول در نظام اداری، رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع و کاهش شکایات آنهاست

امتیاز: Article Rating


رییس مرکز بهداشت شهرستان ایلام گفت: یکی از شاخصه های مهم سنجش تحول در نظام اداری،رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع و کاهش شکایات آنهاست ضمن انکه خدمت رسانی شایسته،مطلوب و قانونمند به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و اعتماد مردم نسبت به دستگاههای اجرایی باید نهادینه شود.

دکتر امین کریمی در ادامه بر ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی،بهسازی و ارتقای سطح دانش،تخصص و مهارتهای آنان و شایسته سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقای مدیران و مسئولین مراکز تاکیدکرد ودر خصوص مولفه های تکریم ارباب رجوع برای ایجاد تحول در نظام اداری گفت: مصداق تکریم ارباب رجوع، احترام گذاشتن و توجه به خواسته های بحق مردم در مراجعه به دستگاههای اجرایی است.

وی هدف از تحول در نظام اداری را چابک سازی، متناسب سازی ومنطقی ساختن تشکیلات نظام اداری برای تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه و بالابردن سطح دانش و آگاهی پرسنل بیان کرد وبا اشاره به اینکه یکی از مهمترین مولفه های اصلی ایجاد نظام تحول اداری در سازمان کمی کردن شاخصها و کوچک سازی بروکراسی است گفت: با معرفی شاخصهای تحول اداری وکمی کردن آنها بطور یقین برنامه ریزیهای دقیق، شفاف، هدفمند و متناسب بازمان انجام می‌شود.

وی اجرای عدالت و برنامه های هدفمند برای ایجاد تحول و کاستفاده از مشاوره های توانمند با کمک همکاران را ضروری دانست و در این راستا تاکید کرد: شکل گیری نگاه استراتژیک و خردمندانه در توسعه، یکپارچه سازی، هماهنگ سازی و نظارت کامل بر تمامی فعالیتها را از اولویتهای کاری خود عنوان کرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان ایلام بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه های انسانی،عدالت محور در جذب،تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی و استفاده از نیروهای انقلابی،جهادی، دلسوز و متعهد تاکید کرد.

دکتر کریمی در پایان این نشست ضمن قدردانی ودست مریزاد از زحمات کلیه همکاران ستادی و مراکز شهری و روستایی در مقابله با بیماری کرونا ویروس خاطر نشان کرد: فرایند تحول موجب گردیده است مجموعه کوشش ها و اقدامات همکاران که برای برنامه ریزی و اجرای پروتکلهای بهداشتی در نظر گرفته شده است نادیده گرفته نشود واز پرسنل آرمان گرا،تحول گرا، قانونمند، وظیفه شناس و خلاق حتما" حمایت خواهیم کرد.
تصاویر
  • از شاخصه های مهم سنجش تحول در نظام اداری، رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع و کاهش شکایات آنهاست
ثبت امتیاز