X

اخبار

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 خرداد 1399
بخشی از عملکرد واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) در سال ۹۸

  بخشی از عملکرد واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) در سال ۹۸

امتیاز: Article Rating

۱- بازنگری و تدوین برنامه استراتژیک بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن و پایش آن.
۲- تدوین و بازنگری سیاستهای کلان بیمارستان در سال ۹۸.
۳- تدوین برنامه عملیاتی سال ۹۸ و پایش آن به صورت مستمر.
۴- تدوین نقشه فرایندی بیمارستان.
۵- تدوین تقویم زمانبندی برگزاری کمیته های بیمارستانی ، برگزاری کمیته ها به صورت مستمر ، پایش آن به صورت فصلی و گزارش به تیم مدیریت و رهبری.
۶- تدوین و بازنگری فرایندهای اصلی بیمارستان.
۷- بازدید میدانی با همراهی تیم مدیریت و رهبری به صورت منظم و هفتگی ،از کلیه بخشها و واحدهای بیمارستان.
۸- تدوین و بازنگری خط مشی ها، روشهای اجرایی و دستورالعملهای بیمارستان.
۹- تکمیل فرم های رضایت سنجی بیمار و همراه در کلیه بخشهای بیمارستان و گزارش پایش نتایج به تیم مدیریت و رهبری.
۱۰- تکمیل فرم های رضایت سنجی کارکنان و گزارش نتایج پایش آن به صورت شش ماهه به تیم مدیریت و رهبری.
۱۱- تدوین شاخصهای بیمارستانی و پایش مستمر آن و گزارش به تیم مدیریت و رهبری.
۱۲- تحلیل و آنالیز شکایات و گزارش مستمر به تیم مدیریت و رهبری.
۱۳- کدگذاری کلیه مستندات داخلی بیمارستان.
۱۴- اجرا و پایش مستمر منشور حقوق بیمار در بخشهای
بیمارستان.
تصاویر
  • بخشی از عملکرد واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) در سال ۹۸
ثبت امتیاز