با اجرای حاکمیت بالینی، خدمات واقعی تر خواهد شد
امتیاز:
به گزارش خبرنگار وب دا، دکتر سعیدرضا جوهری در جلسه حاکمیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: خدمات باليني، جزو خدماتي است كه بسيار وابسته به نيروي انساني است و عليرغم پيشرفتهاي شگرف تكنولوژيك، نقش كاركنان در ارائه خدمت بسيار مهم است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مطمئناً رسيدن به اهداف كيفيت و پاسخگويي در خدمات باليني، بدون اعمال مديريت صحيح و اصولي بر كاركنان امكانپذير نيست. از همين روست كه مديريت كاركنان به عنوان يكي از اركان حاكميت خدمات باليني شناخته شده است.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: قبل از هر اقدامي باید بدانیم كه ارتقای عملكرد، به خودي خود هدف نيست بلكه وسيلهاي براي دستيابي به اهداف حاكميت خدمات باليني در بیمارستان ها و ارائه خدمت شایسته به بیماران است.
دکتر جوهری آموزش کارکنان در خصوص طرح حاکمیت بالینی را بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت: اگر بتوانیم آموزش های لازم در رابطه با اجرای صحیح و اصولی حاکمیت بالینی را به کارکنان در بیمارستان ها منتقل کنیم یقیناً در اجرای این طرح موفق خواهیم بود و باعث ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه به بیماران و جامعه هدف خواهیم شد.