X

اخبار

تاریخ انتشار: شنبه 10 تیر 1391
دكتر عليمرادي :هدف از خدمت بايد جلب رضايت مردم باشد.

  دكتر عليمرادي :هدف از خدمت بايد جلب رضايت مردم باشد.

امتیاز: Article Rating

دكتر علي مرادي در ادامه افزود: دفاع از حقوق مردم از اولويت هاي كاري همه مسئولان و دست اندركاران دانشگاه علوم پزشكي مي باشد و در سايه الطاف الهي ،تاكنون توانسته ايم در اين راه ثابت قدم باشيم .وي با بيان اينكه روال و نظم اداري يكي از خصوصيات هر دستگاه و ارگاني مي باشد ، تصريح كرد: رعايت قوانين و مقررات اداري از جمله اقداماتي است كه به رضايتمندي عمومي منجر خواهد شد و بايد در اين راه كوتاهي نكنيم چرا كه جلب رضايت مردم و خدمات دهي به آنان از اقدامات نيك و حسنه اي است كه اهتمام و تلاش همكاران را طلب مي كند .دكتر علي مرادي تصريح كرد : مديران خود بايد به عنوان الگوهايي بارز از خدمت صادقانه به مردم شريف و ولايتمدار باشند تا مجموعه مرتبط با آنان تلاش خود را در راستاي خدمت رساني و انجام وظايف محوله مضاعف نمايند.وي در پايان يادآور شد :از تلاشها و زحمات شبانه روزي آقاي علي حسني كه از مديران موفق دانشگاه بوده اند ، نهايت قدرداني را داشته و در ادامه نيز براي آقاي درخشنده در سمت مدیر خدمات دانشگاه آرزوي توفيق روزافزون دارم

تصاویر
  • دكتر عليمرادي :هدف از خدمت بايد جلب رضايت مردم باشد.
ثبت امتیاز