با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی و داروسازان استانی؛ آیین تجلیل از داروسازان به مناسبت روز داروساز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار وب دا، در ابتدای این جلسه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک روز داروساز به جامعه داروسازان استان اظهار کرد: داروسازان در کنار سایر همکاران حوزه بهد...
چهارشنبه، 06 شهریور 1398 - 04:42