با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و کارکنان؛ آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.
به گزارش خبرنگار وب دا، در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیر مقدم به حاضران و تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ۲۲ بهمن ماه ...
ﺳﻪشنبه، 23 بهمن 1397 - 23:17