استاندار ایلام گفت: خدمات حوزه بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی که که روز پنجشنبه به دهلران سفر کرده است صبح امروز جمعه ۱ شهریور ماه به مناسبت گرامی داشت روز پزشک به بیمارستان شهدای دهلران رفت و با اهدای شاخه های گ...
یکشنبه، 03 شهریور 1398 - 02:45