دکتر رضا ولی زاده معاون آموزشی دانشگاه با کارکنان اداری و آموزشی دانشکده های پرستاری و مامایی و بهداشت نشستی صمیمی برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار وب دا، این نشست صمیمی دو ساعته در واحد آموزش تحصیلات تکمیلی اپیدمیولوژی با حضور کارکنان اداری و آموزشی دو دانشکده پرستاری – مامایی و بهداشت برگز...
دوشنبه، 25 تیر 1397 - 23:45