سومین جلسه شورای پژوهشی دانشگاه در سال ۱۳۹۷ در محل سالن توسعه دانشکده پزشکی دانشگاه با حضور اعضاء برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار وب دا، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در این جلسه ابتدا در مورد نحوه ارتقاء پایه سالیانه اعضاءی هیات علمی بالینی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
...
چهارشنبه، 03 مرداد 1397 - 00:36