با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اعضای هیات رییسه دانشگاه و نشست خبری با رسانه های استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار وب دا، در ابتدای این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هفته سلامت و خیرمقدم به اصحاب رسانه استان گفت: بیشتر انتقادات مردمی از مراکز درمانی ا...
ﺳﻪشنبه، 04 اردیبهشت 1397 - 03:02